شناسهٔ خبر: 166341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند خبر داد:

خط کشی ۳۵۰ کیلومتر راه در مرند

شرقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند گفت: ۳۵۰ کیلومتر راه در این شهرستان خط کشی شده و زمینه تردد ایمن در آن فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی  علی کاظم زاده رییس اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای مرند گفت: خط کشی اجرا شده عمدتا در جاده هایی انجام شده که خط کشی آن از بین رفته بود و رانندگان با مشکلاتی رو به رو بوده اند.

وی ارتقای ایمنی راه ها را از اقدامات مستمر راهداران در طول فصل کاری عنوان کرد و گفت: اقداماتی مانند خط کشی، شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی و اصلاح و نصب تابلوها موجب تقویت ایمنی جاده ها و کمک به رانندگان برای استفاده مناسب و ایمن از جاده می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند اضافه کرد: در فصل بارش سال ۱۴۰۲ راهداران شهرستان با تلاش شبانه روزی ۳۵۰ هزار کیلومتر باند جاده را برفروبی و راه دسترسی مردم به نقاط مختلف شهرستان و مرکز استان را باز کردند.

کاظم زاده گفت: حاصل یک سال تلاش همکاران ما در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرند، اجرای روکش آسفالت ۲۲ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و شریانی و چهار و نیم کیلومتر احداث و آسفالت راه های روستایی بوده است.

وی همچنین از ۲۰ کیلومتر شانه سازی در طول محورهای مواصلاتی شهرستان در سال گذشته خبر داد.