شناسهٔ خبر: 166350 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی؛

۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی در قم افتتاح شد

ببینید| افتتاح و واگذاری 3748 واحد و 3508 قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان قم تحویل متقاضیان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ۳ هزار و ۷۴۸  واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد.

حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در حاشیه برپایی میز خدمت وزارت و راه و شهرسازی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم در خصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان گفت: امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است. همچنین سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که طول این محور ۱۷ کیلومتر است.

فراهانی افزود: عملیات آماده سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم است.

۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی در قم افتتاح شد