شناسهٔ خبر: 166471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با فرماندار دهلران صورت گرفت؛

پیگیری ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی شهرستان دهلران

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با فرماندار دهلران.jpg جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با فرماندار دهلران در مورد ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی شهرستان دهلران و بررسی راهکارهای تامین اعتبار این پروژه‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت پیگیری پروژه‌های عمرانی در حال احداث شهرستان دهلران با لطیف صادقی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در این دیدار گفت: پروژه‌های راه‌سازی محور مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک به منظور ارتقا به چهار خطه و رفع نقاط پر حادثه و همچنین راه‌سازی دهلران به زرین آباد از جمله پروژه‌های بزرگ راه‌سازی شهرستان دهلران هستند که هم اکنون در حال اجرا هستند.

وی احداث مصلی شهر دهلران و بازداشتگاه این شهر به همراه تکمیل محوطه سازی مجتمع فرهنگی و هنری را از پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی در شهرستان دهلران دانست که ادامه عملیات اجرایی این طرح‌ها مستلزم تامین اعتبار است.

دوستی همچنین به طرح‌های مهم شهرسازی در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: تهیه طرح‌های تفصیلی، بازنگری طرح جامع، طراحی شهری و مطالعات و ساماندهی شهر دهلران نیز در حال مطالعه و در دستور کار قرار دارد که نیازمند تامین اعتبار است.