شناسهٔ خبر: 166506 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان:

فرودگاه‌ها لکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت کشور هستند

نشست مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرودگاه‌ها، لوکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت یک کشورند، تاکید کرد: باید عملکرد فرودگاه‌ها و زحمات متخصصان صنعت هوانوردی تبیین شود تا ضمن شناسایی ذهنیت عمومی درخصوص فرودگاه‌ها، برای آگاه سازی مردم قدم برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مهدی خسروی بنجار در دیدار با سرپرست و کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: روابط عمومی حوزه حساس و پر مسئولیتی است که فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها را به مردم مخابره می‌کند.

وی افزود: نوع پرداختن به موضوعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا باید فعالیت‌های تخصصی و خطیر شرکت فرودگاه‌ها به‌خوبی برای مردم تبیین شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از مردم و حتی مسئولین با شرح وظایف شرکت فرودگاه‌ها آشنا نیستند تأکید کرد: باید در این زمینه اقدامات لازم برای اطلاع رسانی عملکردها صورت گیرد.

خسروی بنجار جایگاه روابط عمومی را بسیار رفیع دانست و ضمن تأکید بر آموزش و به‌روزرسانی مستمر در این حوزه خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها لکوموتیو توسعه اقتصاد و پیشرفت یک کشورند. در همین راستا باید عملکرد فرودگاه‌ها و زحمات متخصصان صنعت هوانوردی تبیین شود تا ضمن شناسایی ذهنیت عمومی در خصوص فرودگاه‌ها، برای آگاه سازی مردم قدم برداشته شود.

وی یادآور شد: حضور یک گروه تخصصی ار روابط عمومی در یک فرودگاه نشان از سیستماتیک و علمی بودن روابط عمومی است و هر جایی که علم در میان باشد، پیشرفت حاصل خواهد شد.