شناسهٔ خبر: 166527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم زمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان انجام شد؛

برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی سازمان مجری در استان قم

میز ارتباط مردمی هم زمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان قم میز خدمت وارتباطات مردمی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی در قم دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، همزمان با سفر رییس جمهور، هیات دولت و وزیر راه و شهرسازی به استان قم در دور دوم سفرهای استانی و ضرورت برپایی ستاد ارتباطات مردمی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه میز پاسخگویی سازمان در استان قم دایر شد و مسئولان این سازمان به سوالات مردمی در این بخش پاسخ دادند.

در این میز خدمت موضوعاتی از جمله مسائل و مشکلات مردم قم در ارتباط با تملک، موارد اجرایی طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) و دیگر موارد پاسخ داده شد.

میز خدمت با تاکید علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان در استان قم برپا شد. عبدالمجید نیک مرام عضو هیات مدیره و معاون فنی و اجرایی سازمان، شریفی سرپرست طرح‌های ویژه سازمان و راستاد معاون دفتر حقوقی و املاک در این سفر در میز خدمت حضور یافتند و به سوالات متقاضیان در موضوعات مرتبط با مسئولیت‌های سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی پاسخ دادند.