شناسهٔ خبر: 166611 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

سهم بخش خصوصی از خدمات کنترل کیفیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای ورود به بازارهای جدید، ارائه خدمات کنترل کیفیت و مطلوب به پروژه‌های عمرانی امسال، ارائه خدمات مطالعه و مشاوره فنی و ارائه خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفیت به بخش خصوصی را تا میزان حداقل ۴۰ درصد افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در جمع مدیران ستادی و مدیران استانی این شرکت گفت: برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه برای ورود به بازارهای جدید استفاده کرده و ضمن توزیع مناسب ارائه خدمات، دامنه ارائه خدمات خود را محدود به وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی نکنیم.

کیانپور افزود: طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقای کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دارای ۷۰ سال قدمت است، گفت: برند شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تضمین‌کننده کیفیت در پروژه‌های عمرانی است و در رشد و توسعه و تعالی شرکت باید با تمام تلاش از همه ظرفیت‌های موجود بهره برد و پویایی و نشاط را برای شرکت به ارمغان آورد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تأکید کرد: مدیران استانی ضمن نقش‌آفرینی در شوراهای فنی و پاسخگویی به مشتریان باید توانمندی‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی معرفی کرده و ارتباط گسترده‌ای با سایر مدیران استانی و فعالان بخش خصوصی داشته باشند.

کیانپور با اشاره به اینکه باید با تنوع بخشیدن به سبد خدماتی آزمایشگاه بازارهای جدید را کشف کرد، گفت: طبق برنامه استان‌ها باید امسال ماهانه بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان وصولی داشته باشند تا برنامه‌ریزی درآمدی امسال محقق شود و از همین امروز باید مدیران استانی به فکر ارائه خدمات مطلوب، تضمین شده و استاندارد به مشتریان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رعایت ملاحظات ایمنی و استاندارد در محل کار و پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: با رعایت استانداردها، ایمنی محل کار و کارکنان را افزایش دهید و ضروری است همه معاونین، مدیران و کارکنان شرکت در تمام سطوح، نکات ایمنی در محیط کار را طبق استانداردهای تعیین شده و الزامات HSE رعایت کرده تا از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند و هدف از اجرای دقیق ایمنی محافظت از همکاران در هنگام کار و فعالیت است.

کیانپور با اشاره به اینکه ضمن تضمین ارائه خدمات باید طبق قرارداد نتایج آزمایش‌ها در موعد مقرر در اختیار مشتریان قرار گیرد، گفت: در همه حال حق با مشتری است و طبق زمان‌بندی قرارداد باید نتایج سفارش مشتری به‌سرعت، دقت و منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک با اشاره به رعایت اصل شفافیت و اینکه تمام تکالیف قانونی در موعد مقرر باید تعیین تکلیف شود، گفت: با شفافیت و دقت باید تمام تکالیف قانونی را در موعد مقرر انجام داده و در این مورد باید انضباط داشته و با تهیه چک‌لیست، تکالیف قانونی را شناسایی و در مورد مقرر نسبت به ارائه آنها به مراجع ذی‌ربط مبادرت کرد.