شناسهٔ خبر: 167032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضورنماینده منتخب مردم اراک، خنداب وکمیجان درمجلس شورای اسلامی انجام شد؛

بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر اراک انجام شد

نهضت ملی مسکن شهراراک مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر اراک گفت: اتصال بانک های عامل به پروژه ها به سرعت درحال انجام است و درهمین راستا مبالغ خوبی از تسهیلات بانکی به حساب پیمانکاران واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)، نماینده منتخب مردم شریف اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهر سازی استان از روند اجرایی احداث پروژه ۸۱۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اراک بازدید میدانی بعمل آوردند.

عباس یوسف زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درحاشیه این بازدید ابتدا گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته ارائه و در خصوص ادامه عملیاتی اجرایی پروژه ها بر تسریع در انجام کارها تاکید کرد.

وی بیان کرد: کار اتصال بانک های عامل به پروژه ها به سرعت درحال انجام است و در همین راستا مبالغ خوبی از تسهیلات بانکی به حساب پیمانکاران واریز شده است.

 یوسف زاده ادامه داد: از آنجایی که نحوه اجرای پروژه ها به صورت فناوریهای نوین( قالب تونلی) است  با پیگیری های صورت گرفته  قالب ها توسط پیمانکار خریداری شده و در محل کارگاه تخلیه و در حال مونتاژ و استفاده در ساخت و ساز هستند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: کار خرید مصالح ساختمانی از جمله میلگرد، شن و ماسه، سیمان و...نیز درحال انجام است و همکاران این اداره کل  باجدیت در تمامی امور نظارت کافی را دارند.

یوسف زاده در بازدید از نهضت ملی مسکن کوی سردار سلیمانی نیز بیان کرد: تاکنون طی چند مرحله متقاضیانی که مبالغ اعلامی را تکمیل وجه کذده اند انتخاب واحد های خود را انجام داده اند.

وی ادامه داد: در این پروژه برای افرادی که توانایی کمتری برای تکمیل وجه داشتند نیز پیگیری وام برای دهک های یک تا ۴ درآمدی انجام شده است تا برای خانه دار شدن هم‌وطنان گرامی نیز گام های مثبتی برداشته باشیم