شناسهٔ خبر: 167245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) هفته روابط عمومی را تبریک گفت

سید مصطفی صداقت سر پرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی شاهرود هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)،  سید مصطفی صداقت سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با ارسال پیامی بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این روز را گرامی داشت .

متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ»

امروزه و در عصر ارتباطات وجود روابط عمومی در هر نهاد و سازمانی لازم و ضرروی است. روابط عمومی بعنوان چشم تیز بین هر سازمان و رابطه بین عموم جامعه و نهاد ها عمل می کند و روایت گر تلاش‌های جمعی برای جامعه و بازتاب‌دهنده خواست‌ جامعه به مدیران سازمان است. تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان "بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها " گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است. این نهاد با تلفیقِ علم و مهارت و با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و با این روی‌کرد که «آگاهی حقّ مردم است» به افزایش آگاهی عمومی از عمل‌کردِ دولت کمک می‌کند. اینجانب برخود شایسته میدانم روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نمایم و صحت سلامتی توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.

سید مصطفی صداقت سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)