شناسهٔ خبر: 167531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

شهادت مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، با صدور پیامی شهادت خادمان ملت را به محضر شریف امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بازماندگان این شهدای عزیز، تسلیت گفت.  

متن پیام به شرح زیر است؛  
بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

شهادت؛ هنر مردانی است که برای خدا و در مسیر خدا هستند. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم خستگی‌ناپذیری بود که در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نداشت و تا پای جان بر این عهد الهی ایستاد.  
خادم الرضا رییس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا(ع) آسمانی شد و مزد سال ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد تا به مصداق آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا، در پیشگاه حضرت حق، زنده باشند.  
سال ها تلاش و کوشش شبانه روزی در مسئولیت های مختلف، یادآور همت بلند و روحیه مردمی و انقلابی این بزرگ مرد ایران اسلامی و مجاهد خستگی ناپذیر بود.  
اینجانب شهادت رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و عزیز ایران اسلامی، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر انقلابی امور خارجه، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، شهید دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی آذربایجان‌شرقی، شهید سرافراز سپاه اسلام سردار سید مهدی موسوی و سایر همراهان شهید ایشان را به محضر شریف امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بازماندگان این شهدای عزیز، تسلیت عرض می‌نمایم.