شناسهٔ خبر: 167717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چادگان خبر داد؛

الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر رزوه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ایمری اصفهان رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چادگان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در حال حاضر تهیه نقشه‌های طولی و عرضی ۱۰ هکتار زمین الحاق شده به محدوده شهر رزوه در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ شهاب ایمری رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چادگان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه اظهار کرد: شهرستان چادگان دارای ۲ شهر چادگان و رزوه است که برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه بیش از ۴۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند.  

وی افزود: پس از بررسی شرایط و پالایش‌های لازم از این تعداد، افزون بر ۱۶۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند و تا کنون بالغ بر ۱۲۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.  

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چادگان با اشاره به اینکه تهیه نقشه‌های طولی و عرضی ۱۰ هکتار زمین الحاق شده در شهر رزوه در دست اقدام است، گفت: الحاق این زمین به تأیید کمیسیون ماده ۵ استان رسیده همچنین نقشه های تفکیکی به همت مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهیه و به تأیید این کمیسیون رسیده است.  

وی افزود: طبق تفاهم نامه امضا شده با شهرداری رزوه، هم اکنون منتظر تهیه نقشه طولی و عرضی پروژه توسط مشاور هستیم و به محض ارسال نقشه ها، عملیات ساخت واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.  

ایمری عنوان کرد: به زودی مراسم قرعه کشی برای اختصاص زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه برگزار خواهد شد.  

گفتنی است شهر رزوه از توابع بخش مرکزی شهرستان چادگان با بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۲۸ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.