شناسهٔ خبر: 168049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح خانه‌های سازمانی اقشار ویژه

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح خانه سازمانی نیروهای نظامی و انتظامی شناسایی شده و این روند با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های خانه‌ها سازمانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مسکن – سازمانی برای نیروهای نظامی در سطح استان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمادگی کامل دارد تا اراضی را تامین و جهت اجرای طرح در اختیار فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قرار دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد چرا که تامین رفاه اجتماعی جامعه به خصوص اقشار ویژه با جدیت دنبال می‌شود.

عطائی اضافه کرد: واگذاری سریع اراضی تامین شده باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد تا روند اجرای طرح نیز به سرعت آغاز شود.

در ادامه این جلسه در خصوص جانمایی اراضی شناسایی شده برای اجرای طرح خانه سازمانی نیروهای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بحث و تبادل نظر شد.