شناسهٔ خبر: 168051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه انجام شد؛

بررسی روند پیشرفت پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل اجرا پروژه برگزار شد بر سرعت بخشی مطابق با برنامه زمان بندی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه از روند اجرای پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر بازدید به عمل آورد.

در طی این بازدید مسائل و مشکلات اجرایی احصا و در جلسه‌ای با جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور سازنده پروژه، ضمن بررسی موانع، راهکارهای عملی جهت شتاب بخشی به عملیات اجرایی این طرح ارائه شد.

این جلسات به‌منظور رفع موانع اجرایی و با هدف سرعت بخشی به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار و در طی آن مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید فی المجلس تعیین تکلیف می‌شود.

در این نشست ضمن قرائت صورت‌جلسه پیشین، موارد به صورت دقیق و ریزبینانه مورد پیگیری قرار گرفت و مباحثی که نیاز به مصوبه شورای مسکن داشتند احصا شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: اجرای این پروژه می‌بایست با نگاهی ویژه انجام شود لذا برای حل مشکلات، ضروری است تا با حضور در محل اجرا پروژه، مسائل و مشکلات با سرعت پیگیری و حل و فصل شود.

وی بر تشکیل منظم این جلسات تاکید کرد و افزود: در این نشست‌ها می‌توان در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید را حل و فصل و تعیین تکلیف نمود همچنین در هر مرحله با دعوت از دستگاه‌های اجرایی مرتبط و خدمات رسان مباحث مربوطه را پیگیری کرد.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن مردم، کارفرما هستند و اداره کل راه و شهرسازی به عنوان نماینده مردم وظیفه پیگیری اجرای این طرح را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: یکی از مباحثی که می‌بایست در این جلسات ملاک عمل و شاخص اصلی قرار گیرد مبحث برنامه زمان بندی است بر این اساس در هر جلسه، برنامه پیگیری می‌شود و در صورت عدم تطابق، مصداق‌های مرتبط بررسی و مشکلات در محل اجرای پروژه حل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تامین خدمات زیربنایی در سایت مسکن شاهین شهر گفت: برای رفع برخی مسائل فنی و تخصصی می‌بایست جلساتی با فاصله زمانی کوتاه‌تر و مداوم در مجموعه برگزار گردد تا مشکلات در کمترین زمان ممکن حل و فصل شوند.

گفتنی است در این نشست موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قراردادها و برنامه زمان بندی مطرح و جهت رفع مشکلات بررسی و برنامه‌ریزی لازم به عمل آمد.