شناسهٔ خبر: 169367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

مشارکت دستگاه‌های حمایتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ساماندهی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقرر شد از جانب کمیته امداد درخواست تسهیلات از صندوق ملی مسکن برای متقاضیانی تحت پوشش نهادهای حمایتی که تا کنون نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نکرده اند، ارسال شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد:   جلسه هم اندیشی ما بین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ساماندهی متقاضیان نهضت ملی مسکن برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد از جانب کمیته امداد درخواست تسهیلات از صندوق ملی مسکن برای متقاضیانی تحت پوشش نهادهای حمایتی که تا کنون نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نکرده اند، ارسال شود. 

حسینی تصریح کرد: این درخواست با شرط ضمانت پرداخت از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام خواهد شد. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم در خصوص استفاده از ظرفیت اراضی کمیته امداد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تامین مسکن متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در گنبد کاووس صورت گرفت. 

وی گفت: واگذاری مسکن پروژه‌های گروه ساخت به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی و ساماندهی متقاضیانی که دارای نقص پرونده هستند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه هم اندیشی بود.