شناسهٔ خبر: 169754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

موافقت با ۱۰ طرح سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی در ۶ شهرستان خراسان شمالی

موافقت با ۱۰ طرح سرمایه گذاری و اشتغال زایی در زمینه کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی و گردشگری در ۶ شهرستان خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در زمینه کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی و گردشگری در ۶ شهرستان در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، چهارمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت: ۱۱ پرونده از ۷ شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ گردید.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه، موافقت با ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در زمینه کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی و گردشگری در ۶ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه، سملقان و بام و صفی آباد بود.  گفتنی است دو مورد از این درخواست‌ها از طریق بارگذاری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کارتابل کارگروه زیربنایی قرار گرفته بود که هر دو مورد موافقت قرار گرفت.

میرکریمی عنوان کرد: امید است با تصویب جانمایی طرح‌های سرمایه‌گذاری در جلسات کارگروه زیربنایی و صدور مجوزات لازم جهت بهره برداری از این طرح‌ها، گام موثری در راستای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» به‌عنوان شعار سال جاری برداشته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: موافقت با درخواست شهرداری جاجرم مبنی بر الحاق ۳/۷ هکتار به محدوده شهر جاجرم نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان و در صورت موافقت شورا، به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال گردد.