شناسهٔ خبر: 170075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم اندیشی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای تامین مسکن مردم شهرستان علی آباد کتول

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری جلسه تخصصی شورای مسکن در شهرستان علی آباد کتول به منظور اتخاذ راهکارهای مناسب برای تامین مسکن مردم شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، جلسه شورای مسکن شهرستان علی آباد کتول با رویکرد بررسی مشکلات و موانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان و با حضور احمدی فرماندار شهرستان علی آباد کتول، حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان، شهرداران شهرهای علی آباد، مزرعه و سنگدوین، معاونین اداره کل راه و شهرسازی و سایر مدیران شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه تخصصی سازندگان دو پروژه ۱۷۰ و ۲۵۶ واحدی نهضت ملی مسکن علی آباد کتول گزارشی از روند اجرا و پیشرفت پروژه ها ارائه کرده و پس از عنوان موانع موجود در روند اجرای کار تصمیمات لازم برای رفع این موانع اتخاذ شد.

همچنین روش های تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان علی آباد کتول در این جلسه بررسی و ظرفیت های موجود برای رفع این‌ کمبود شناسایی شد.

ارائه گزارشی از روند نوسازی مسکن و آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه هم اندیشی بود.