شناسهٔ خبر: 170280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ محقق شد؛

تخصیص یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی گلستان

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تخصیص یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان به شهرداری استان برای آسفالت بیش از ۱۵۲ هزار متر مربع معابر خاکی و فرسوده استان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ در سال جاری خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان، هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱، شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان، هزار و ۱۰۹  تن قیر رایگان به شهرهای استان اختصاص داد که با این میزان حجم قیر ۱۶۸ هزار متر مربع از بافت فرسوده استان آسفالت شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین، گمیشان، سیمین شهر، فاضل آباد، گنبد، رامیان و آق قلا  تصویب و تخصیص گردید.

حسینی همچنین گفت: در سال جاری از محل اعتبارات سال گذشته، یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان  به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت بیش از ۱۵۲ هزار متر مربع از معابر فرسوده و خاکی شهرهای استان اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: استان گلستان اولین استانی است که موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته شده است.