شناسهٔ خبر: 171008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری معادل ۳۸۰ میلیارد ریال انجام شد؛

اجرای روکش آسفالت محور روستایی قره بوطه، شکورچی به مشمپا

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۸۰میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت به طول ۱۵.۵ کیلومتر از محور روستایی قره بوطه، شکورچی به مشمپا به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از اجرای طرح روکش آسفالت در محور روستایی قره‌بوطه، شکورچی به مشمپا به طول ۱۵.۵ کیلومتر خبر داد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و از مشخصات فنی آن می‌توان به نوع رویه توپکا ۰_۱۹، ضخامت ۴ سانتی‌متر و عرض ۶ متری اشاره کرد.

زارعی در توضیح تکمیلی در خصوص خبر فوق اظهار کرد: اجرای روکش آسفالتی در آزادراه زنجان_تبریز ۸.۵ کیلومتر در حال انجام است و ترانزیت زنجان_میانه به طول ۲۰ کیلومتر و فازهای بعدی زنجان_تبریز از دیگر اقدامات در دست اجرا است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های عمران جاده‌ای، به‌ویژه در حوزه نگهداری راه‌ها و اجرای روکش آسفالتی، ضمن افزایش ایمنی و بهره‌وری و همچنین افزایش رضایت کاربران جاده‌ها، در کاهش حوادث جاده‌ای نقش به‌سزایی دارند، اجرای روکش آسفالت محور میرجان به حاجی ارش، قره‌بلاغ به طول تقریبی ۵ کیلومتر از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.