شناسهٔ خبر: 171109 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد؛

تکریم و تجلیل از بانوان بازنشسته وزارت راه و شهرسازی

سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه وشهرسازی از هفت بانوی بازنشسته این وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تقدیر از بانوان بازنشسته وزارت راه و شهرسازی که در سال گذشته از شغل و مسئولیت کاری خود فارغ شدند، امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارتخانه و نمایندگان بانوان حوزه ستادی برگزار شد.

سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در این مراسم ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: پیش‌کسوتان عزیز سال‌های متمادی از عمر پر برکت خود را در کانون خانواده به عنوان همسر، مادر و فرزند وقف کردند و همچنین در محیط کار به عمران و آبادانی کشور پرداختند.

وی افزود: دوران بازنشستگی اوج فرهیختگی و همان‌گونه که امیرالمؤمنین (ع) می‌فرماید زکات علم انتشار آن است. به همین منظور انتقال تجربه پیش‌کسوتان و بزرگان به جوانان و علم و تخصص جوانان می‌تواند مکمل هم باشد و یک مدیریت ایده آل را رقم بزند.

سیدجوادی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید در راه خدمت به انقلاب بازنشستگی وجود ندارد.

گفتنی است در این مراسم از بانوان بازنشسته سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگان بانوان ستادی، با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.