شناسهٔ خبر: 172262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۶۸ واحد مسکونی در آزادشهر استان گلستان در حال احداث است

راه و شهرسازی گلستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از مراحل مختلف ساخت مسکن در آزادشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۶۸ واحد مسکونی در آزادشهر در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، اسداله پناه یزدان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر بیش از ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد حدود پنج هزار و ۶۰۵ متقاضی واجد شرایط هستند.

وی افزود: با توجه به عرصه‌های تامین شده سازمان ملی زمین و مسکن در شهر آزادشهر در حال حاضر دو پروژه ۹۶ و ۷۲ واحدی در این شهرستان در حال احداث است.

پناه یزدان ادامه داد: پروژه ۷۲ واحدی این شهرستان که به صورت گروه ساحت در حال احداث بوده در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری و آماده بهره برداری قرار دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: برخی از واحدها دارای پیشرفت ۱۰۰ درصدی بوده و نیاز به همکاری دستگاه‌های خدمات رسان جهت برقراری انشعابات دائمی هستند.

وی افزود: با کلنگ زنی صورت پذیرفته توسط استاندار، عملیات اجرایی سایت شهید جمهور با ظرفیت ۹۶ واحد مسکونی در شش بلوک ۱۶ واحدی در عرصه یک هکتاری شروع شده و هم اکنون در مرحله اجرا فونداسیون و ستون‌های همکف است.

پناه یزدان در انتها تصریح کرد: با اهتمام بانک‌های استان در تخصیص تسهیلات به پروژه و همت سازنده توانمند استانی، پروژه مذکور به سرعت تکمیل و تحویل شهروندان آزادشهری خواهد شد.