شناسهٔ خبر: 175594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های راهداری بناب به ارزش ۵۴ میلیارد تومان

افتتاح رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب گفت: در هفته‌دولت سه پروژه در شهرستان بناب با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اهر ـ کلیبر و اهر ـ مشکین شهر به طول ۲۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان اهر، لکه گیری و اسفالت راه‌های روستای افیل گرنگاه، دهستان کلهر، کردلر و مردکتان به طول ۱۸ کیلومتر بود که برای اجرای این پروژه ۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستای کردلر ترانچه، ذاخر بصیرآباد هم به طول هشت کیلومتر با ۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

علیزاده اضافه کرد: در شهرستان هوراند نیز پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور هوراند اهر به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد

افتتاح پروژه‌های راهداری بناب به ارزش ۵۴ میلیارد تومان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب گفت: در هفته دولت سه پروژه در شهرستان بناب با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

علی سلیمانی فر گفت: یکی از این پروژه‌ها، بهسازی و جدول گذاری و آسفالت ریزی راه روستایی زاوشت بود که برای آن که ۱۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. او افزود: اجرای جدول گذاری به طول یک هزار و ۷۰۰ متر طول، اجرای عملیات خاک برداری به میزان ۹ هزار متر مکعب، اجرای عملیات زیراساس دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب و اجرای عملیات اساس به میزان دوهزار متر مکعب از مشخصات این پروژه است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بناب گفت: پروژه روکش آسفالت بزرگراه بناب-ملکان نیز به متراژ ۷۰ هزار متر مربع با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 سلیمانی فر افزود: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان بناب، اجرای شن ریزی و آسفالت ریزی دوربرگردان نیروگاه سهند با یک هزار و ۷۰۰ متر مکعب شن ریزی و ۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی بود که برای اجرای این پروژه نیز ۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.