شناسهٔ خبر: 175887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه ۴۸۸ واحدی گرگان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه ۴۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با همراهی سازندگان بومی در مراحل مختلف ساخت اعم از اجرای اسکلت، سفتکاری، اجرای تاسیسات و نماسازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد:  پروژه نهضت ملی مسکن در سایت آرامش گرگان از پروژه های فعال استان بوده که روند ساخت آن تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال احداث است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ پیمانکار بومی در این پروژه مشغول به فعالیت بوده و بلوک ها در مراحل مختلف ساخت اعم از اجرای اسکلت، سفتکاری، اجرای تاسیسات و نماسازی هستند.

حسینی با بیان اینکه دیوارچینی بلوک های باقیمانده به زودی آغاز خواهد شد، گفت: در شهرستان گرگان طی چهار سال، تعهد ساخت ۲۶ هزار و ۸۸۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن را داریم که تا کنون ۴۰ هزار و ۹۲۵ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.