شناسهٔ خبر: 177315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰ مهرماه زمان برگزاری اولین دوره انتخابات تمام الکترونیک نظام مهندسی ساختمان در گلستان

سید محمد حسینی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان گلستان گفت: اجرای فرایند انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان طبق نظام نامه در حال برگزاری است و دهمین دوره انتخابات به صورت تمام الکترونیک برای اولین بار در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان، اظهار کرد: انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات، ۵۶ کاندیدا در تخصص‌های مختلف شامل عمران، ترافیک، نقشه‌برداری، برق، مکانیک، معماری و شهرسازی به رقابت خواهند پرداخت.

حسینی ادامه داد: مهلت رسمی تبلیغات دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان از تاریخ ۲۱ شهریورماه آغاز شده و ۸ مهرماه، آخرین روز فرصت تبلیغات است.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان همچنین گفت: این انتخابات که به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، گامی مهم در راستای ارتقای شفافیت و تسهیل فرایند رأی‌گیری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این رویداد، افزود: انتخابات الکترونیک نه تنها موجب تسریع در اعلام نتایج می‌شود، بلکه از بروز تخلفات احتمالی نیز جلوگیری کرده و شفافیت بیشتری را در فرایند انتخابات فراهم می‌آورد.