شناسهٔ خبر: 20361 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر‌كل برنامه‌ریزی و و نظارت بر بازار راه‌آهن:

آمار نهایی قطارهای مسافری نوروز اعلام شد/ جابه‌جایی بیش از یك میلیون و ۷۴۴هزار مسافر در ۲۰ روز

مرتضی جعفری مدیر‌كل برنامه‌ریزی و و نظارت بر بازار راه‌آهن اعلام كرد:به طور كلی یك میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۹۷ مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه ۹۴لغایت ۱۵ فروردین سال جاری جابه جا شدند كه این میزان نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مرتضی جعفری مدیر‌كل برنامه‌ریزی و و نظارت بر بازار راه‌آهن با بیان این مطلب گفت: در بحث تاخیر قطارها میانگین در سیر ۲۵ دقیقه بوده كه این زمان در سال گذشته ۴۳ دقیقه بوده است.

وی در ادامه گفت: در بحث تاخیر از مبدا نیز ۹۵ در صد از قطارها بدون تاخیر سیر خود را شروع می‌كردند اما میانگین تاخیر طی ۲۰ روز،۳۰ ثانیه یعنی كمتر از یك دقیقه بوده است.

مدیر‌كل برنامه ریزی و و نظارت بر بازار راه‌آهن با اشاره به تعداد مسافران جابه‌جا شده و همچنین تعداد رام قطار در سیر طی این ۲۰ روز، عنوان كرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ،یك میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۹۷ مسافر از طریق شبكه ریلی جابجا شدند كه نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.

جعفری خاطر نشان كرد: تعداد قطارها ۴ هزار و ۳۹ رام قطار بوده است كه نسبت به سال گذشته ۸۰ رام قطار بیشتر از سال گذشته بوده است .

نظر شما