شناسهٔ خبر: 20904 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه آهن شرق خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های ایستگاه راه‌آهن بشرویه

یستگاه راه‌آهن بشرویه مدیر کل راه آهن شرق (طبس) در بازدید از پروژه احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی، سالن مسافری و تطویل سکوی ایستگاه راه آهن بشرویه از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ مدیر کل راه‌آهن شرق همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان بشرویه از ایستگاه راه‌آهن این شهرستان بازدید کردند.

محمد ابراهیم اقبالی در این بازدید گفت: اداره کل راه آهن شرق به طول ۱۰۰۰ کیلومتر از شهر بافق در استان یزد تا ایستگاه کاشمر و خواف در استان خراسان رضوی، در حمل بار رتبه سوم را در بین ادارات کل راه آهن به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پروژه های ایستگاه راه آهن بشرویه به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع ساختمان شامل: ۷۵۰ مترمربع نمازخانه و سرویس بهداشتی و ۲۵۰ مترمربع سالن مسافری است؛ و ۳۵۰۰ مترمربع نیز تطویل سکوی مسافری این ایستگاه می باشد که اعتبار این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بوده و از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

باقری فرماندار و حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه بشرویه نیز در این دیدار بر اهمیت ساخت مسجد و نمازخانه و خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تاکید کرده و زحمات مدیرکل راه آهن شرق و همکاران وی تشکر کردند.

باتوجه به مشکل تست‌کارت‌های معیوب و یا مشکوک به خرابی سیستم کاریر ساژم در این اداره کل، با راهنمایی گروه نظارت بر ارتباطات و علائم الکتریکی(ناصر قاسمی و محمد زمانی)و توسط پرسنل نگهداری و تعمیر تجهیزات ارتباطی شرکت کرمان هاتف ارتباط (سید رسول حقانی)، شلف ADR مربوط به سیستم کاریر ساژم در ایستگاه طبس بدین منظور راه‌اندازی گردید.

لازم به ذکر است تا پیش از نصب و راه اندازی این شلف جدید توسط کارشناسان گروه نظارت بر ارتباط و علائم الکتریکی اداره کل راه‌آهن شرق تست کارت های معیوب در ایستگاهی غیر از ایستگاه مرکزی طبس باید انجام می شد که اینکار مستلزم صرف هزینه و قطع کلیه کانال‌های ارتباطی بود.

نظر شما