شناسهٔ خبر: 223589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأمین زمین، توسعه مسکن و جذب سرمایه‌گذار؛ محور نشست راهبردی معاون وزیر راه و شهرسازی با مدیر ارشد گلستان

راه و شهرسازی گلستان در نشست مشترک مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار و معاونین استاندار گلستان، موراد مهمی اعم از راهکارهای توسعه مسکن، تامین زمین و تسهیل حضور سرمایه گذاران در گلستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، در جریان سفر علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان گلستان، سومین جلسه شورای مسکن استان به صورت محدود با حضور علی اصغر طهماسبی استاندار گلستان و مدیران ارشد استانی با هدف بررسی پروژه‌های عمرانی، مسکن و توسعه شهری برگزار شد.

در این نشست، آخرین وضعیت طرح‌های مسکن و پروژه‌های عمرانی استان، چالش‌های موجود و راهکارهای رفع موانع اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین ظرفیت‌های موجود برای تأمین زمین مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای و حمایتی مسکن در استان و راهکارهای تسریع در این فرآیند تشریح شد.

یکی دیگر از محورهای اصلی این جلسه، استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بود. 

حاضران بر ضرورت تسهیل حضور سرمایه‌گذاران، ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی در راستای شتاب‌بخشی به توسعه استان تأکید کردند.

این نشست با حضور اعضای هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، غلامعباس نظرخانی مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی، معاونان استاندار و سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.