شناسهٔ خبر: 23618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشكین شهر خبر داد:

راهداری تابستانی در مشكین شهر استان اردبیل

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشكین شهر استان اردبیل از اجرای عملیات راهداری تابستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان مشكین شهر، یعقوب محرمی در بازدید از محورهای ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: همه ساله با فرارسیدن ایام تابستان و افزایش مسافرت‌های تابستانی، شهرستان مشكین شهر با جاذبه‌های توریستی و گردشگری خود سهم بزرگی از مسافران را جذب می كند و تردد در جاده‌های ارتباطی نیز به طبع آن افزایش می‌یابد.

وی به اجرای عملیات راهداری تابستانی در جاده‌های ارتباطی مشكین شهر اشاره كرد و گفت: با افزایش ترددها لزوم افزایش ایمنی عبور و مرور نیز اهمیت می‌یابد و همین موضوع راه و شهرسازی شهرستان را در اجرای برنامه‌های ویژه راهداری مصمم‌تر می‌كند.

محرمی افزود: این اداره جهت رفاه و ایمنی تردد کنندگان از راه و بسترسازی امن در راه‌های مواصلاتی علاوه بر عملیات راهداری از قبیل نصب علائم اطلاعاتی و هشدار دهنده نسبت به بازسازی و شتشوی علائم داخل تونل آزادگان در محور مشكین شهر – پارس آباد به تعداد ۲۰۰ عدد اقدام کرده است.

وی همچنین به اصلاح روكش در جاده‌های این شهرستان اشاره كرد و گفت: روکش آسفالت در ۴ كیلومتر از محور مشکین شهر - پارس آباد به انجام رسیده و آسفالت ریزی راه روستایی لعل گنج بطول ۳ کیلومتر نیز توسط راه و شهرسازی شهرستان تكمیل شده است.

نظر شما