شناسهٔ خبر: 24597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسهيلات جديد در واگذاری مسكن اعلام شد

ابراهيم مبارك قدم مدیركل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: شرایط چهارگانه برای بهره مندی از واحدهای مسكن مهر فاقد متقاضی حذف شده و تمام هم استانی ها می توانند برای ثبت نام و دریافت این واحدها اقدام كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، " ابراهیم مبارك قدم"  گفت: هم اكنون ۵۳۵۷ واحد مسكن مهر در قالب ۲۱۲ پروژه در شهرهای گرگان، آق قلا، علی آبادكتول، آزادشهر، بندرتركمن، كردكوی، كلاله، مینودشت و گنبدكاووس با برخورداری از تسهیلات كم بهره ساخته شده و یا در حال ساخت است كه متقاضیان می توانند تا پایان شهریورماه سال جاری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی این شهرستان ها و انجام مراحل ثبت نام و تكمیل آورده سهم متقاضی، از این واحدها بهره مند شوند.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان اظهاركرد: در خصوص پروژه های سه جانبه افتتاح حساب به نام متقاضی در بانك عامل و پرداخت بخشی از سهم آورده خود به صورت نقدی ظرف مدت هفت روز از تاریخ اعلام و پرداخت مابقی آن در موعد مقرر با رعایت قوانین و مقررات مربوطه الزامی است.

وی ادامه داد: در پروژه های با پیشرفت فیزیكی بالای ۵۰ درصد مبلغ آورده اولیه متقاضی متناسب با پیشرفت فیزیكی واحد خواهد بود.

مبارك قدم متذكر شد: قیمت نهایی واحدهای پروژه های سه جانبه نیز براساس قیمت تمام شده و مطابق با دستورالعمل های مرتبط در نقاط مختلف اعلام می شود.

این مقام اجرایی گلستان، به همراه داشتن اصل شناسنامه و كپی تمام صفحات آن، اصل كارت ملی و كپی آن و تكمیل فرم تقاضای ثبت نام متقاضیان و در صورت انتخاب از پروژه های تعاونی ها معرفی نامه از شركت تعاونی پس از تایید اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی را هنگام ثبت نام الزامی دانست.

ساخت ۵۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسكن مهر در استان گلستان تعهد شده بود كه با افتتاح  ۴۲ هزار و ۶۱۰ واحد از ابتدا تا پایان سال ۹۴، بالغ بر ۸۲ درصد تعهدات انجام شده است.

نظر شما