شناسهٔ خبر: 24649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین خبر داد:

اتمام فاز نخست عملیات روکش آسفالت محور روستایی در استان مرکزی

روکش آسفالت رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین از اتمام فاز نخست عملیات روکش آسفالت محور روستایی فرفهان به طول ۶ کیلومتر در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علیرضا اصغری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین در تشریح اقدامات اخیر این اداره در حوزه راه روستایی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء وضعیت روکش آسفالت شبکه راه‌های روستایی شهرستان خمین، فاز اول روکش آسفالت محور روستایی فرفهان که با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر در ۵ کیلومتری شهر خمین قرار دارد به طول ۶ کیلومتر اجرا شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین در خصوص وضعیت محور روستایی خمین- فرفهان گفت: بهبود وضعیت محور روستایی خمین-فرفهان به طول ۲۵ کیلومتر در دستور کار اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین قرار دارد و در صورت تامین اعتبارات لازم، عملیات روکش و لکه‌گیری مابقی محور مذکور (به طول ۱۹ کیلومتر) تا پایان سال اجرا خواهد شد.

گفتنی است شهرستان خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۷ هزار نفر، از  ۱۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۳۷۴ کیلومتر راه روستایی برخوردار بوده و در جنوب استان مرکزی و شهرستان اراک واقع شده است.

نظر شما