شناسهٔ خبر: 2689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان خبر داد:

20 هزار میلیارد ریال برای بهسازی جاده های کشور پرداخت شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و تعمیرات جاده‌های کشور به استان‌ها پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، داود کشاورزیان در جریان سفر یک روزه خود به خوزستان گفت: این اعتبار، بر اساس نیازهای استان‌های کشور توزیع شده است.

وی رفع نقاط حادثه خیز، انجام روکش آسفالت، اجرای عملیات حفاظتی و ایمن سازی جاده‌های کشور را از سرفصل‌های هزینه‌ای این اعتبار عنوان کرد.

کشاورزیان همچنین با بیان آغاز طرح ویژه زمستانی راهداری در کشور گفت: با تمهیدات انجام شده، بیش از 980 واحد راهدارخانه ثابت و سیار با 15 هزار راهدار در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 9 هزار دستگاه انواع ماشین آلات راهداری نیز برای این طرح آماده شده و اکیپ های راهداری با استقرار در جاده های برفگیر، به رانندگان خدمت رسانی می کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده، هموطنان به ویژه رانندگان، سفر ایمن تری داشته باشند./

برچسب‌ها:

نظر شما