شناسهٔ خبر: 28445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

سکونت بیش از ۱۵۰ هزار نفر در واحدهای مسكن مهر گلستان

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به تحقق ۹۵ درصدی تعهدات دولت در بخش مسكن مهر استان گفت: اکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از اهالی گلستان در این واحدها سكونت دارند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارك قدم، مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفت و گویی خبری با بیان این مطلب افزود: این در حالی است كه در فرآیند احداث و بهره برداری از پروژه‌های مسكن مهر، استان دچار چالش‌هایی بوده كه با تمهیدات دولت سعی شد این مشكلات برطرف شود.

وی از متقاضیان مسكن خواست كه برای بهره مندی از واحدهای این پروژه ها و ثبت نام آنها به پایگاه اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی گلستان به آدرس www.golestanrud.ir    مراجعه كنند.

به گفته مبارك قدم، اکنون بیش از پنج هزار واحد مسكن مهر استان با پیشرفت فیزیكی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در استان وجود دارد كه فاقد متقاضی است و با تكمیل سهم آورده متقاضیان در كوتاه ترین زمان، تحویل و واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه ساخت ۵۲ هزار واحد مسكن مهر در تعهد استان گلستان بوده است، اظهاركرد: تاكنون بیش از ۴۳ هزار واحد از این میزان به بهره برداری رسیده و برنامه ریزی شده كه تا پایان سال ۹۶، عملیات اجرایی تمام آنها به پایان برسد.             

نظر شما