شناسهٔ خبر: 28484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی جاده‌های استان اصفهان برای عزیمت زائرین کربلای حسینی

جاده برنامه‌ریزی و سازماندهی به منظور برگزاری هرچه بهتر اعزام زائرین به‌مناسبت اربعین حسینی در جلسه هماهنگی کمیته فرعی سوخت ، پشتیبانی و زیرساخت‌های ستاد هماهنگی اربعین حسینی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان انجام شد .

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه مدیر راهداری  گفت: به جهت ایجاد نظم در سفر زائرین که عمدتا جهت عزیمت به این مراسم باشکوه از جاده‌ها استفاده می‌کنند نیاز به اتخاذ تصمیمات خاص در این زمینه است .

دادخواه گفت: در زمان برگشت زائرین از کشور عراق بعد از اربعین با توجه به تراکم بالای زائرین لازم است تمهیداتی با توجه به ترافیک و شلوغی محورهای استان اتخاذ نمود تا سفر زائرین با حداکثر ایمنی تردد به اتمام رسد .

وی اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها در این زمان ضمن ساماندهی اکیپ‌های راهداری و استقرار راهداران و گشت موثر راهداری در محورهای موردنظر اقدامات راهداری از قبیل لکه‌گیری، خط‌کشی، شانه‌سازی ، آشکارسازی و آرامسازی و... راه‌ها انجام گردد.

 پیمان رحیمی نماینده اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در خصوص رفت وبرگشت زائرین عتبات علاوه بر مرز مهران از دو مرز شلمچه و چذابه نیز انجام خواهد شد گفت: درسال گذشته بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس زائرین را از مرز مهران منتقل نموده‌اند که امسال علاوه بر مرز مهران از دو مرز شلمچه و چذابه نیز این انتقال انجام می‌شود .

نظر شما