شناسهٔ خبر: 28556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی کلات اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت محور کلات - مشهد به طول ۱۵ کیلومتر

حسن بیات رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کلات خراسان رضوی از آغاز عملیات روکش آسفالت محور کلات - مشهد هم‌زمان با اجرای پروژه روکش آسفالت محور کلات - درگز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، حسن بیات با اعلام این خبر گفت: بعد از گذشت حدود یک ماه از شروع و اجرای عملیات روکش آسفالت محور کلات - درگز و با توجه به خرابی وضعیت رویه در مقاطعی از محور کلات به مشهد که در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی شهرستان کلات واقع است، اجرای روکش آسفالت این مسیر آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه ابتدا با اجرای یک‌لایه روکش آسفالت رگلاژی سرد و یک‌لایه آسفالت گرم این مسیر از سمت انتهای حوزه کلات به سمت شهر کلات حدفاصل تونل گوجگی تا سه‌راهی آبگرم آغاز و با سرعت خوبی در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلات اضافه کرد: ارزش قرارداد منعقد شده با پیمانکار ۱۲ میلیارد ریال است و در قالب این قرارداد اجرای روکش آسفالت حدود ۱۵ کیلومتر از مسیر در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در آینده نزدیک و با فعالیت یک اکیپ دیگر، عملیات اجرای روکش آسفالت گرم از سمت کلات به مشهد نیز شروع خواهد شد و با این شرایط سه اکیپ اجرای آسفالت هم‌زمان در سطح راه‌های شهرستان کلات فعال خواهند شد.

نظر شما