شناسهٔ خبر: 28561 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بررسی الحاق فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد انزلی در مجلس/ رشد ۴۰ درصدی تعداد پرواز و مسافر

فرودگاه رشت مدير‌كل فرودگاه گيلان از الحاق فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد انزلی كه اخيرا در دستور‌كار نمايندگان گيلان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است خبر داد و گفت: حمایت منطقه آزاد انزلی رونق فرودگاه بین المللی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدير كل فرودگاه گيلان پس از حضور در منطقه آزاد انزلی ضمن ديدار با رئيس هيات مديره و مدير عامل اين منطقه از الحاق فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد انزلی كه اخيرا در دستور كار نمايندگان گيلان در مجلس شورای اسلامي قرار گرفته است خبر داده است.

غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه گیلان با استقبال از طرح دوباره الحاق فرودگاه سردار جنگل به محدوده منطقه آزاد انزلی، از اضافه شدن به مزیت های فرودگاه متبوع خود بعد از تحقق این الحاق گفته است و توضیح داده است که الحاق به محدوده منطقه، به رونق همه جانبه استان و فرودگاه با حضور سرمایه گذاران خواهد انجاميد و این در حالی است که طرح توسعه فرودگاه را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون و در قیاس با سال گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی تعداد پرواز و مسافر در فرودگاه سردار جنگل رشت هستیم و یک پرواز هفتگی خارجی نیز در برنامه پروازی وجود دارد.

مدیر کل فرودگاه استان گیلان ثبت شرکت هواپیمایی و فعالیت ایرلاین ها را از دیگر موارد همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد انزلی و دستگاه متبوع خود عنوان و تصریح کرد: الحاق فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه استان با بهره مندی از ظرفیت های این منطقه است و حمایت منطقه آزاد انزلی رونق فرودگاه بین المللی را به همراه خواهد داشت.

نظر شما