شناسهٔ خبر: 28581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در مجتمع اداری شهرستان گراش

نصرالله شاکری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی در مجتمع اداری شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، نصرالله شاکری مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان پروژه ساخت مجتمع اداری گراش با زیربنایی بالغ بر ۴ هزار ۵۶۵ مترمربع را از جمله طرح‌های مهم در شهرستان گراش عنوان کرد.

شاکری با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت جلوگیری از پراکندگی ادارات در مرکز شهرستان‌هاست و این سیاست در شهرستان‌های تازه تأسیس به‌خوبی قابل‌اجرا است، افزود: با احداث این ساختمان ۱۶ اداره در مجتمع اداری گراش مستقر خواهند شد و از جمله مزایای این طرح کاهش سطح زیربنای ساختمان، کاهش هزینه تعمیر و مرمت ساختمان و تأسیسات، صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز، مخابرات، امکان تأمین پارکینگ مناسب، صرفه‌جویی در مصرف سوخت به دلیل عدم نیاز مراجعین به ساختمان‌های متعدد پراکنده، سهل بودن ایاب‌وذهاب کارکنان و ارباب‌رجوع صرفه‌جویی در وقت و جلب رضایت مردم به دلیل تسریع در انجام امور خواهد بود.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: تاکنون این ساختمان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبار، پروژه دارای مطالبات است.

وی افزود: ساخت سقف طبقه اول به‌صورت کامل به اتمام رسیده و پیمانکار مربوطه نیز به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نموده و امیدواریم مسئولین محترم شهرستان گراش و استان با تأمین اعتبار مناسب زمینه تسریع در بهره‌برداری از آن را فراهم نمایند.

نظر شما