شناسهٔ خبر: 29701 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش باران با طراوت پاییزی در تهران/ برف و باران در جاده‌های ۱۰ استان

باران همچنان‌که باران پاییزی بامداد چهارم آبان طراوت خاصی به چهره شهر تهران داد، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا لز بارش برف و باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بامداد سی و چهارمین روز پاییز، باران چهره پایتخت ایران را زیبا کرد تا پایتخت ایران همچون سایر شهرهای دیگر کشور از نعمت بارش باران برخوردار شود، اما

در محورهای ۱۰ استان کشور برف و باران بارید.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز  کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌هاي اردبيل، گردنه حیران در استان گيلان، محور سراب گردنه صائين در استان آذربایجان شرقی، ارتفاعات ولي آباد در جاده چالوس و محدوده ديزين تا كندوان در همین جاده بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در  اکثر محورهای استان‌هاي آذربایجان شرقي، آذربایجان غربي، البرز، زنجان، قزوين، گيلان و مازندران بارش باران گزارش شده است، گفت: همچنین در محور هاي دماوند و هراز در شرق استان تهران و محورهاي بانه ، سقز و بيجار در استان کردستان نیز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر دایش تصویری جاده‌ها نشان می‌دهد که ترافيك صبحگاهي در باند  جنوبي آزادراه كرج قزوين در محدوده ترمينال شهيد كلانتري تا پل فرديس و باند جنوبي آزادراه تهران كرج در محدوده پل فرديس تا پل كلاك نيمه سنگين است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به ایسنا گفت: همچنین در محدوده هاي هزار چم ، پل زنگوله و دهانه جنوبي تونل كندوان در جاده چالوس،  محدوده گدوك در محور فیروزکوه، محورهاي بوئين زهرا- ساوه و گردنه كوهين در استان قزوین و محورهاي اسالم – خلخال ،مشكين شهر، اردبيل- سراب در استان اردبیل داراي مه گرفتگي همراه با كاهش است.

به گفته وی ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردارند.

نظر شما