شناسهٔ خبر: 29849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تبریز برگزار شد:

برگزاری جلسه ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری در تبریز

نشست جلسه ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، جلسه ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری تبریز با حضور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری، شهرداران مناطق ۱،۲،۴،۷،۸،۱۰ و ۱۱ کلان‌شهر تبریز و مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان روز چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ در محل سالن اجتماعات شرکت عمران و توسعه آذربایجان برگزار شد.

بنابراین گزارش، بابک نجفیان رئیس اداره عمران و بهسازی شهری، با اشاره به بحث بارآفرینی شهری پایدار، ستادها و کارگروه‌های مربوطه، خواستار همکاری بیشتر شهرداران مناطق و اعلام عملکرد و برنامه‌های شهرداری‌های مربوطه به دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان (اداره عمران و بهسازی شهری) به منظور تهیه گزارش عملکرد و تدوین برنامه بازآفرینی شهری و ارائه به مراجع مربوطه شد.

نجفیان با اشاره به تفاهم‌نامه ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی تبریز و جابجایی ۳۰۰۰ خانوار در ۴۸ هکتار از اراضی پرخطر لرزه خیز شمال تبریز از تخصیص و تحویل زمین‌های جدید به شهرداری تبریز پیرو زمین‌های تخصیصی قبلی و همکاری کامل اداره کل راه و شهرسازی استان در این خصوص خبر داد.

در این جلسه شهرداران مناطق و اعضاء حاضر در جلسه به بحث و هم‌اندیشی در خصوص مسائل مبتلا به بافت‌های ناکارآمد شهری پرداختند.

نظر شما