شناسهٔ خبر: 30025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

تهیه طرح جامع و تفصیلی برای همه شهرهای کردستان

فرهاد لشکری مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان از تهیه طرح جامع و تفصیلی برای همه شهرهای کردستان طی سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرهاد لشکری گفت: انجام مطالعات مناسب‌سازی سطح شهر سنندج برای تردد معلولان و افراد کم‌توان جسمی و حرکتی، تهیه طراحی شهری و مناسب‌سازی خیابان انقلاب سنندج از دیگر طرح‌های مطالعاتی در این مورد است.

به گفته لشکری، از دیگر طرح‌های مطالعاتی در این مدت طرح ساماندهی معبر ورودی سطح شهر سنندج به طرف همدان و مطالعه و طراحی بدنه و منظر شهری بلوار بهشت محمدی است.

وی تشکیل کارگروه سیما و منظر شهری در شهرداری سنندج و برگزاری منظم جلسات هفتگی را نیز از جمله اقدامات مدیریت معماری و شهرسازی اعلام کرد و گفت: این الگو سبب هم‌افزایی و حساسیت پذیری بیشتر شهرداری‌ها و سایر گروه‌ها می‌شود.

لشکری اظهار کرد: پروژه‌ها و طرح‌های متقاضیان و پروژه‌های موضعی و موضوعی ابتدا در این کارگروه مطرح و پس از بررسی اعضا نتایج به کمیته سیما و منظر شهری مستقر در اداره کل راه و شهرسازی ارجاع داده می‌شود.

کمسیون ماده پنج باهدف رعایت اصول شهرسازی، بررسی و تصویب نقشه‌های مربوط به شهرسازی با عضویت‌های مختلف از جمله استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری تشکیل شده است.

نظر شما