شناسهٔ خبر: 30343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

اتمام عملیات بهسازی و آسفالت دو جاده روستایی در اهواز و ایذه

آسفالت معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت دو جاده روستایی در اهواز و ایذه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پوریا دشتی زاده گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده روستایی حیاویه و فضله شهرستان اهواز و راه روستایی خنگ اژدر نوروزی به پیرمحمود شهرستان ایذه به پایان رسید.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه جاده روستایی حیاویه و فضله شهرستان اهواز شامل اجرای آسفالت و قیرپاشی به طول ۹ کیلومتر بوده که با ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

دشتی زاده افزود: با افتتاح این پروژه راه ارتباطی بین روستاهای حیاویه و فضله به راه اصلی اهواز - سه‌راهی کوپال برقرار شد.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی خوزستان همچنین به اتمام عملیات اجرایی احداث راه روستایی خنگ اژدر نوروزی به پیر محمود شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز که شامل بیس، آسفالت و ابنیه فنی به طول ۲ کیلومتر و با ۴.۲ میلیارد ریال بود، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه راه ارتباطی بین ۲ روستای خنگ اژدر نوروزی به پیرمحمود برقرار خواهد شد.

اوایل آبان نیز عملیات اجرایی احداث ابنیه فنی محور روستایی دلی‌ها شهرستان باغملک و بهسازی و آسفالت جاده روستایی بردپاره شهرستان ایذه با ۱۷ میلیارد ریال به پایان رسید.

نظر شما