شناسهٔ خبر: 32404 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

اخطاریه هواشناسی:

پیش‌بینی باران و آبگرفتگی معابر در تهران/ توصیه به رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی

آبگرفتگی معابر ‌ اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی وقوع بارندگی و رعد و برق برای امشب و فردا(يكشنبه) در سطح استان، نسبت به بروز اختلال درتردد خودروها به دلیل آبگرفتگی معابر هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه این اداره کل آمده است: براساس تحلیل آخرین داده های پیش یابی هواشناسی، بارندگی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق برای امشب و فردا(یکشنبه) در سطح استان پیش بینی می‌شود. 

در این اخطاریه پیش بینی شده که در ارتفاعات استان تهران و بخش های شمالی، بارش ها به صورت برف و در بخش های مرکزی و جنوبی استان به صورت باران خواهد بود.

در این اخطاریه با اشاره به بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد خودروها به رانندگان توصیه شده برای تردد در جاده های کوهستانی، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر لوازم ایمنی و پوشاک زمستانی مجهز کنند. 

در گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب (۳، ۹)، (۳، ۷) و (۲، ۱۰) پیش بینی شده است. 

همچنین در این گزارش، ورامین با ۱۱ درجه و فیروزکوه با منفی ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

نظر شما