شناسهٔ خبر: 33309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال مهندسین از انتخاب و معرفی ساختمان‌های برتر استان قزوین

نشست نشست تبیین اهداف و محورهای برگزاری دومین جشنوارهٔ ساختمان‌های برتر استان قزوین با حضور جمعی از مهندسان فعال در صنعت ساختمان در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در این نشست که با حضور علی‌محمد پورکریم مدیر مسکن و ساختمان، محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری، عباس وثیق نیا رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین و همچنین روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل برگزار شد، جمعی از مهندسین فعال در صنعت ساختمان نیز حضور داشتند.

تبیین اهداف و محورهای جشنواره از جمله موارد مورد طرح در این جلسه بود.

در این نشست مهندسین فعال در حوزهٔ ساختمان استان ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص برگزاری این جشنواره، اقداماتی از این دست را از مؤثرترین برنامه‌ها جهت ارتقای کیفیت ساخت‌وساز دانستند.

افزایش انگیزهٔ مالکین، مهندسین و سایر اشخاص شاغل در این حوزه برای احداث ساختمان‌های باکیفیت‌تر، افزایش آگاهی عمومی نسبت به لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی با ایجاد ساختمان‌هایی مناسب‌تر در آینده از جمله ویژگی‌های دیگری بود که از دیدگاه مهندسین برگزاری این جشنواره در پی خواهد داشت.

برخی از مهندسین نیز اعتقاد داشتند که یکی از معیارهای انتخاب ساختمان برتر می‌تواند نظرسنجی از ساکنین ساختمان موردنظر باشد، چرا که این شهروندان هستند که در خانه‌ها زندگی می‌کنند و بی‌گمان مسکن‌هایی که ساخته می‌شود باید متناسب با نیازهای آن‌ها باشد.

نظر شما