شناسهٔ خبر: 33942 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جلسه مشترک فرماندارنوشهر و مسئولان بندری بررسی شد:

تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌کاهش زمان ترخیص‌کالا‌

جلسه مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران با تشریح مشکلات صاحبان کالا برای دریافت مجوز ترخیص‌کالا از دستگاه‌های ذی‌ربط، خواستار همکاری ارگان‌های مختلف برای کاهش هزینه حمل و نقل کالا از طریق بندرنوشهر شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران، علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش زمان ترخیص کالا با اعلام این مطلب افزود: با کاهش زمان ترخیص کالا صاحبان کالا رغبت بیشتری  برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بندر باسابقه خواهد داشت.

 سیاوش رضوانی مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران در ابتدای جلسه با تشریح مشکلات صاحبان کالا برای دریافت مجوز ترخیص کالا از دستگاه‌های ذی‌ربط خواستار همکاری ارگان های مختلف برای کاهش هزینه حمل و نقل کالا از طریق بندرنوشهر شد.

 وی با بیان اینکه فرآیند نمونه برداری و آزمایش کالا به دلیل فاصله نوشهر با مرکز استان موجبات نارضایتی صاحبان کالا را فراهم نموده است، گفت: در صورت تفویض اختیار به ادارات مستقر در شهرستان نوشهر بسیاری از مشکلات موجود در این بخش برطرف خواهد شد.

 در ادامه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از صاحبان کالا در خصوص مسائل  و مشکلات ترخیص کالا از بندرنوشهر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما