شناسهٔ خبر: 33961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

حجم بالای تردد در جاده هراز به دلیل انسداد محور کندوان/ انجام عملیات راهداری زمستانی در تمام محورهای مازندران/ تمام راه‌های روستایی و گردنه‌های مازندران باز است

احمدآفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی محدوده استان باز است از بالا رفتن حجم تردد در هراز به دلیل انسداد محور کندوان خبر داد.

احمدآفرین محمدزاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: راهداران استان مازندران در حال همکاری با راهداران استان البرز برای پاکسازی و رفع انسداد محور کندوان هستند که به دلیل وقوع بهمن‌های پیاپی بسته شده است.

محمدزاده با بیان اینکه تمام مسیرهای محدوده استان مازندران باز هستند، افزود: اکنون تردد در محورهای هراز، سوادکوه، کیاسر و چناره درجریان است و شاهد بارش برف در ارتفاعات هراز و سوادکوه هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل انسداد محور کندوان در محدوده البرز حجم بار ترافیک محور هراز افزایش یافته، گفت: توصیه می‌کنیم رانندگان پیش از آغاز سفر خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند، زیرا بستن زنجیر چرخ در وسط مسیر در افزایش ترافیک موثر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ۲۲ راهدارخانه فعال دراستان داریم و عملیات راهداری زمستانی توسط ۳۳ اکیپ راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه موجود در استان مازندران ۷۸۰۰ کیلومتر روستایی است و در محدوده استان ۷۰۰ کیلومتر گردنه داریم که عملیات برف‌روبی و پاکسازی به طور مرتب در آنها انجام می‌شود.

نظر شما