شناسهٔ خبر: 4004 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه و شهرسازی تهران در دهه فجر ؛

افتتاح سه راهدارخانه در استان تهران همزمان با دهه فجر

راهداری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تشریح پروژه‌های راهداری آماده افتتاح این استان در دهه فجر گفت: برای ساخت این پروژه‌ها ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهداد کاوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح هشت پروژه در حوزه راهداری استان تهران طی ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اکنون طراحی، اجرا و نصب سه پل‌ عابر پیاده در روستای پیامبر، منطقه وهن آباد و جاده قدیم تهران – ساوه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال در شهرستان رباط کریم تکمیل و آماده افتتاح است.

کاوه اظهار کرد: طی دهه فجر، همچنین دو دستگاه پل عابر پیاده در شهرستان پاکدشت با اعتباری به میزان ۶ هزار میلیون ریال و چهار دستگاه پل عابر پیاده در مناطق پمپ بنزین کمرد، آنتن مریخ، رستوران گلپایگانی و شمس آباد در شهرستان پردیس با اعتباری حدود ۹ هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود.

به گفته وی احداث راهدارخانه محور دماوند – فیروز کوه، لاسم – ارجمند و شهر ارجمند در شهرستان فیروز کوه از دیگر پروژ‌ه‌های قابل افتتاح در استان تهران طی دهه فجر است. این پروژه در یک و نیم هکتار با زیربنای ۳۶۰ متر مربع در دو طبقه ساخته شده است.

کاوه یادآور شد: احداث راهدارخانه سه‌ منظوره بشم با اعتبار پنج هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان فیروز کوه، احداث راهدارخانه سه منظوره آبسرد با زیر بنای ۶۶۰ متر مربع و اعتبار ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان دماوند، ایمن سازی و نصب علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای اصلی شهرستان شمیرانات و نصب دو دستگاه پل عابر پیاده در محورهای طلائیه و فشم از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح استان تهران در دهه فجر امسال هستند./

نظر شما