شناسهٔ خبر: 43046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مجتمع خدماتی – رفاهی پردیس غرب همدان خبر داد:

اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس غرب

مراسم مدیر مجتمع خدماتی – رفاهی پردیس غرب همدان از اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، حسین علی مرادی در مراسم افتتاحیه مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی پردیس غرب همدان، هدف از راه‌اندازی این مجموعه را ارائه خدمات به مسافران و کاروان‌های مسافربری بین‌راهی عنوان کرد و گفت:

این مجتمع رفاهی شامل جایگاه سوخت، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه، تعویض روغنی، غرفه تجاری و نمایندگی بیمه است.

وی در ادامه از همکاری و مساعدت اداره کل راهداری و شرکت نفت قدردانی کرد و همراهی مردم را در حفظ و نگهداری این مجموعه خواستار شد.

مراسم افتتاح این مجتمع خدماتی رفاهی با حضور داود کشاورزیان، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و جمعی از مسئولان راهداری و مسئولان ارشد استان امروز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه در محور همدان قزوین برگزار شد.

گفتنی است، حسین علی مرادی، مدیر مجتمع خدماتی – رفاهی پردیس غرب تاکنون موفق به اخذ مجوز و احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین و همچنین ایجاد مرکز معاینه فنی سهند الوند و همچنین افتتاح دفتر خدمات بیمه‌ای آسیا شده است.

نظر شما