شناسهٔ خبر: 44621 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون بهره برداری و سیر و حركت عنوان كرد

تاكید بركسب سهم ۳۰ درصدی راه‌آهن از حمل بار و حمل ۱۹۵ میلیون تن بار در افق ۱۴۰۰

مصطفی داودی معاون بهره برداری و سیر و حركت ، بر اهمیت تلاش مضاعف همكاران در مركز و مناطق برای كسب جایگاه ۳۰ درصدی راه آهن از حمل بار كشور و اهداف برنامه حمل و نقل ریلی در افق ۱۴۰۰ تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سید مصطفی داودی معاون بهره برداری و سیرو حركت در نخستین جلسه آشنایی با زیر مجموعه حوزه معاونت بهره برداری و سیرو حركت ،با تاكید بركسب جایگاه ۳۰ درصدی راه آهن از حمل بار كشور و حمل ۱۹۵ میلیون تن بار در افق برنامه، افزایش میزان مطالعات و دست یابی به بازار های جدید و نیز تهیه گزارشات جامع و آنالیز شده در خصوص تغییرات منطقه ای و حوزه های بارگیری و نرخ تعرفه ها را از برنامه های این معاونت برشمرد .

وی افزود:با ارائه نقشه راه از سوی مدیران كل حوزه ، امیدواریم به زودی شاهد بهبود رویه های كنونی و گسترش ارتباطات روزآمد بین صاحبان بار در مركز و مناطق راه‌آهن باشیم .

معاون بهره برداری و سیر و حركت تصریح كرد: رویكرد ما تلاش مكرر برای دستیابی به بالاترین جایگاه حمل بار در كشور است وامید می رود با سعی گروهی به این هدف دست یابیم.

نظر شما