شناسهٔ خبر: 45639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل و راهداری استان همدان خبر داد:

راه‌اندازی صفحه اینترنتی ویژه اربعین در استان همدان

مصطفی پناهنده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از راه‌اندازی صفحه اینترنتی ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی اظهار کرد: مرکز مدیریت کشور به منظور اهداف تعیین شده برای اطلاع‌رسانی پویا و آگاهی‌رسانی به هموطنان در راستای خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی اقدام به راه‌اندازی صفحه ویژه اربعین در وب‌سایت ۱۴۱ به آدرس اینترنتی www.۱۴۱.ir/arbaeen کرده است.

وی افزود: در این صفحه تلاش شده است با توسعه تکنولوژی و سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، اطلاعات ارائه شده در این سامانه نیز به شکل بروز در اختیار کاربران و هموطنان قرار گیرد.

پناهنده به خدمات ارائه شده این صفحه اینترنتی اشاره و عنوان کرد: تعریف و نمایش کریدورهای پرتقاضا از مراکز استان‌ها به پایانه‌های مرزی، نمایش تصاویر دوربین‌های نظارتی برای کریدورها، نمایش شرایط جوی شهرهای مرزی، نمایش اطلاعات ترافیک برخط برای استان‌های غربی کشور، ارائه اخبار و اطلاعات برخط، نمایش امکانات بین‌راهی و نمایش امداد خودروهای فعال در استان‌های غربی از جمله خدمات ارائه شده در این صفحه است.

نظر شما