شناسهٔ خبر: 48304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت راه و شهرسازی خراسان رضوی صورت گرفت:

برگزاری دوره آموزشی قیر و آسفالت در خراسان رضوی

جلسه دوره آموزشی قیر و آسفالت با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان که شامل ۵۰ نفر از کارشناسان و روسای ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان رضوی بودند، با مفاهیمی چون مفاهیم پایه آسفالت، آشنایی با طرح اختلاط آسفالت، تفسیر نتایج آزمایشات قیر و آسفالت آشنا شدند.

محسن اسماعیلی طاهری مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش آزمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و سعید صداقتی مقدم سرپرست بخش مقاومت مصالح آزمایشگاه مکانیک خاک استان اساتید این دوره آموزشی بودند.

اسماعیلی طاهری مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش آزمایشگاه وزارت راه و شهرسازی در حاشیه این جلسه گفت: برای اینکه بتوانیم نگاه شفافی به دوستان ارائه دهیم به صورت مصداقی یک شرایط میدانی را اجرا و نتایج را برای دوستان تشریح کردیم.

وی افزود: شرایط میدانی را فراهم کردیم تا دوستان با مؤلفه‌ها و تغییرات آشنا شوند و مستقیماً این تغییرات را بر روی زمین ببینند.

سعید صداقتی مقدم سرپرست بخش مقاومت مصالح آزمایشگاه مکانیک خاک خراسان رضوی آسفالت را به عنوان یک سرمایه ملی عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها باید هر چه بیشتر برگزار شود تا به آنچه مدنظر ماست برسیم و نظام کنترل کیفیت را به نحو احسنت اجرا کنیم.

نظر شما