شناسهٔ خبر: 53071 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری خراسان شمالی خبر داد:

تأیید جانمایی باشگاه سوارکاری در پلاک امیرآباد شیروان

نشست مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، جانمایی باشگاه سوارکاری پلاک امیرآباد شیروان به تأیید رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو گفت: دومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی شهرسازی و معماری استان در سال ۹۷ عصر روز گذشته ۱۳۹۷/۲/۱۶ در دفتر معاونت عمرانی استانداری با حضور مدیران ارشد استانی برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه تعداد ۴ پرونده بررسی شد که ابتدا طرح سوارکاری در اراضی امیرآباد شیروان با مساحت بیش از ۷ هکتار مطرح و با توجه به پتانسیل استان در خصوص پرورش اسب و تقاضاهای واصله مبنی بر ترویج ورزش مفرح سوارکاری در استان، کارگروه با جانمایی این فعالیت در اراضی پلاک امیرآباد شهر شیروان موافقت کرد.

دادجو در ادامه افزود: سپس پرونده نیروگاه کوچک ۲ مگاواتی در بخش قوشخانه شیروان مورد بررسی قرار گرفت که نماینده شرکت در دفاع از طرح خود بیان داشت بخش سرحد و قوشخانه با توجه به دارا بودن جمعیت بالای ۳۰۰۰ نفر و به علت دور بودن از پست توزیع برق شهرستان شیروان (هم‌مرز بودن با ترکمنستان) با افت ولتاژ زیاد مواجهه است که باعث آسیب به وسایل برقی ساکنان منطقه می‌شود که این پرونده با دفاع  و پرسش‌های تخصصی، مابین مدیرعامل توزیع برق استان و پاسخ نماینده با جانمایی طرح موافقت شد و مقرر هماهنگی لازم با شرکت توزیع برق استان و برق منطقه‌ای صورت پذیرد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: آخرین پرونده‌ای که مورد بررسی قرار گرفت مربوط به اجرای طرح پست برق ۱۳۲ کیلووات شیروان، در اراضی شهر زیارت بود که با دفاع مدیرعامل توزیع برق با جانمایی طرح در این اراضی موافقت شد.

نظر شما