شناسهٔ خبر: 5430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت عاليه بر ساخت و سازها در کردستان انجام می‌شود

مسکن مهر مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي كردستان گفت: يكي از وظايف اداره كل راه و شهرسازی نظارت عاليه بر كليه ساخت و سازها در سطح استان است كه اين مهم با حساسيت و دقت انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كردستان، خسرو ويسي اظهار كرد: در راستاي نظارت بر ساخت و سازها در يك سال گذشته بازديدهاي متعددي از ساخت و سازها در سطح شهر سنندج و ديگر شهرهاي استان داشته‌ايم كه بالغ بر يك هزار مورد مي‌شود.

 ويسي ادامه داد: در جريان اين بازديدها موارد زيادي از تخلف همچون عدم رعايت مقررات ملي ساختمان كشف و برخورد لازم با خاطيان در راستاي رفع اشكالات انجام شده است.

وي از معرفي ۸۰ نفر از مهندسان عضو نظام مهندسي به شوراي انتظامي خبر داد و گفت: مديريت مسكن و ساختمان راه و شهرسازي آمادگي دريافت و رسيدگي به شكايات را دارد.

وي همچنين ادامه داد: اين نظارت و بازديد شامل ساخت و ساز در بخش خصوصي و مردم عادي و هم شامل پروژه‌هايي است كه در قالب انبوه سازي و احداث مسكن توسط دولت يعني شامل پروژه هاي مشاركتي، پروژه‌هاي مسكن مهر و پروژه هاي استيجاري و در كل هر نوع ساخت و ساز در سطح استان مي‌شود./

نظر شما