شناسهٔ خبر: 55263 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقی خبر داد:

افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه تبریز در تابستان/ اعزام ۳۵۰۰ زائر به حج تمتع از این فرودگاه

 مصطفی صفایی مديرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقی از رايزنی با شرکت‌های هواپيمايی برای افزايش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه تبريز در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مصطفی صفایی با اعلام این خبر عنوان كرد: برای افزایش خدمت رسانی به مسافران فصل تابستان، از فرودگاه تبریز دو پرواز بینالمللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر تركیه برقرار شده است. همچنین با همكاری شركتهای هواپیمایی ایرتور، ایرانایر و آتا تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه به مقاصد مشهد، كیش، رشت و تهران افزایش یافته است.

مدیركل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی افزود: اكنون از فرودگاه تبریز به مقاصد داخلی تهران، مشهد، رشت، عسلویه، كیش، شیراز، بندرعباس، اهواز و كرمان و مقاصد خارجی هامبورگ، استانبول، نجف، ازمیر، اسپارتا، بغداد و مدینه پرواز داریم.

وی با بیان اینكه پروازهای حج تمتع فرودگاه تبریز با ۳۵۰۰ زائر از ۱۹ مرداد شروع می شود، گفت: همچنین به دلیل انجام عملیات نوسازی در باند فرودگاه اردبیل، امسال پروازهای حج تمتع این فرودگاه نیز با ۸۵۰ زائر در قالب سه پرواز از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد.

نظر شما